VIII Festa Pallasso a La Pedrera

VIII Festa Pallasso a La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera organitza per vuitè any consecutiu la Festa Pallasso! homenatge a Joan Busquets. Tota una jornada dedicada a l’art de ser pallasso, durant la qual les famílies poden trobar espectacles, jocs, tallers i moltes altres activitats en diferents espais de La Pedrera; així com conèixer aquest món d’una forma educativa i divertida.

Enguany comptarem amb la participació de Marcel Gros, Toti Toronell, Pere Hosta, Cia. Passabarret, Cris-is, Albert Vinyes i molts altres!

L’entrada permet participar a totes les activitats al llarg del dia. S’ha de seleccionar l’espectacle “Minuts” de Marcel Gros matí o tarda.

Edat recomanada: a partir de 3 anys. (Activitats accessibles, excepte les realitzades a l’Entresòl).

Més informació sobre Espectacles i Tallers