Pessebre vivent a Món Sant Benet

Pessebre vivent a Món Sant Benet

Activitat intergeneracional

Els dies 26, 29 i 30 de desembre, i l’1 de gener, Món Sant Benet viu la màgia de les festes nadalenques amb la primera edició del seu pessebre vivent ambientat a l’època medieval. Es tracta de l’únic pessebre de Catalunya que es realitza dins d’un monestir, en un entorn patrimonial molt especial que data del segle X.

Les estances del monestir s’aprofiten per representar les diferents escenes clàssiques: l’anunciació, el naixement de Jesús, l’adoració,… i permeten als visitants passejar-hi i confondre-s’hi, tot redescobrint un monestir ple de vida. El pessebre destaca per la singularitat del seu emplaçament, però també, per la recreació, en els detalls i la posada en escena, del monestir medieval.

En la primera edició de la proposta es programen 4 passes diaris per fer el recorregut del Pessebre, que compte amb la complicitat d’entitats i gent de la zona i amb l’actriu Tàtels Pérez a la direcció artística.