Pedrera Artlab -Projecte d’interrelacions artístiques 2018

• Inici

Pedrera Artlab. Projecte d’interrelacions artístiques 2019

Es tracta d’un programa de la Fundació Catalunya La Pedrera en què es posen en contacte els nous grups musicals de l’escena independent amb nous creadors, instituts i escoles de disciplines artístiques de referència.

Cada sessió del cicle és el resultat de la interconnexió entre la música i diferents disciplines artístiques, fruit d’un procés de recerca, innovació i creació. Amb aquest programa volem donar impuls als joves creadors per tal de potenciar el seu talent, la seva creativitat i la seva versatilitat. Volem ser un altaveu per a ells i acompanyar les propostes que estimulin el talent creatiu.

PedreraArtlab és un laboratori de noves experiències artístiques que aposta per la relació interdisciplinària com a motor de la creativitat, i presenta els treballs resultants a La Pedrera en un cicle de concerts únics i diferenciats.

Programació 2019:

28/03/2019, 20h - Mourn & Carla Pérez