Visita exclusiva a l’Alfacada amb anellament científic

L’Alfacada, un paradís secret al Delta

Excursió

Visita exclusiva a l’Alfacada amb anellament científic

Al Delta de l’Ebre, existeix una Reserva de Fauna que només es pot accedir amb cita prèvia: l’Alfacada.

Un conjunt de llacuna i aiguamolls de més de 75Ha. que la Fundació Catalunya La Pedrera ofereix al visitant per gaudir de la riquesa ornitològica i paisatgística en total tranquil.litat. T’ho vols perdre?

El punt de trobada de la visita és al Mirador de Migjorn a les 9 h del mati, des d’allí s’inicia un recorregut a peu on s’explica i s’observa la diferent fauna que ens anem trobant. La visita finalitza a la caseta d’anellament científic on els dies 19 de maig i 27 d’octubre la visita es complementa amb un anellament d’aus a càrrec de l’anellador Pere Josa. Aquesta activitat inclou la visita lliure a MónNatura Delta.

Activitat subjecte a les condicions meteorològiques. Grups de fins a 12 persones. Recomanable portar roba còmoda de colors no estridents i prismàtics.

Durada entre 3 i 4 hores.

• Imatge Gran

Contalles del Delta

Territori i medi ambient Fins al 14/09/2019 A partir de les 19h. Consulteu l’horari segons la data, ja que variarà en funció de la posta del sol., MónNatura Delta de l'Ebre

L'ànima romàntica de Món Sant Benet