Dansa Ara a La Pedrera 2019

Dansa Ara a La Pedrera 2019

Espectacle

La Fundació Catalunya La Pedrera està al costat del talent jove, de la creativitat i la innovació, i en arts escèniques ho fa decididament impulsant noves produccions de creadors emergents, donant l’oportunitat de mostrar les creacions dels mes joves i fent arribar al públic unes propostes artístiques contemporànies de qualitat.
Enguany mostrarem propostes creades amb el suport de la Fundació junt amb d’altres que tenen una interrelació amb les formes i els espais de la Casa Milà, i també peces de coreògrafs novells de sòlida formació que han rebut el reconeixement acadèmic i de les institucions.

En aquesta nova edició també té present el públic més menut amb una sessió familiar molt especial.

Al llarg del mes de novembre i durant cinc sessions us convidem a un viatge expressiu, físic i creatiu a través de vuit creacions que resumeix el fèrtil moment que viu la nostra dansa avui.

Dansa Ara a La Pedrera és una aposta més de la fundació pels artistes emergents i per la divulgació de la creació contemporània.

• 06/11/2019. “Stupid dreamers” + “site especific de AM27” de Javier Guerrero
  • 13/11/2019. “Pink Fish”, d’Ana Borrosa + “Get No” d’Irene Garcia
  • 20/11/2019. “Parrà” de Miquel Barcelona
  • 24/11/2019. Jungla”, de Big Bouncers (Sessió Familiar)