culinAvitae: tallers sobre alimentació a La Pedrera i Món Sant Benet

• Alimentació

culinAvitae: tallers sobre alimentació a La Pedrera i Món Sant Benet

Alimentació

La Fundació Catalunya La Pedrera, en col·laboració amb la Fundació Alícia, presenta un nou cicle de conferències i tallers sobre cuina, alimentació i salut que tindran lloc a La Pedrera (ponència) i a Món Sant Benet (taller teòric-pràctic).

Les quatre sessions giraran entorn de la salut, l’activitat física, la sostenibilitat i la innovació i noves tendències, sempre al voltant de l’alimentació.

culinAvitae és una experiència formativa que aposta per unes conferències divulgatives a La Pedrera, a càrrec de professionals especialitzats; i uns tallers a la cuina per posar en pràctica els conceptes tractats en un centre de referència en alimentació com és la Fundació Alícia, situat a Món Sant Benet.

L’objectiu d’aquest projecte, obert i apte per a tothom, és fomentar els bons hàbits, tant alimentaris com de vida; donar èmfasis a la importància i impacte de l’alimentació en la nostra salut i valoritzar el patrimoni de la cuina catalana.

Horaris:

• A La Pedrera de 18h a 20.30h
  • A la Fundació Alícia de 10.30h a 14h

L’horari del transport els dissabtes:

• La Pedrera – Fundació Alícia a les 9:30h
  • Fundació Alícia – La Pedrera a les 16:30h

Programació:

• Capta la natura

Capta la Natura

Territori i medi ambient 28/04/2019 Horari de 10.00-14.00 h. - Cal reserva prèvia, La Rectoria d'Alinyà Coordenades GPS: E01º25’22,8’’ N42º10’49,1’’
  • Guarda per un dia

Fes de guarda per 1 dia!