Registre

Vull rebre informació de les activitats
de la Fundació Catalunya-La Pedrera

Omple el següent formulari amb les teves dades i els teus interessos.
Els camps vermells són obligatoris!

Privacitat
En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les dades personals que ens subministri a través de les nostres pàgines web, via telefònica, o per correu electrònic seran tractades de forma confidencial i passaran a formar part d’un fitxer anomenat GESTIÓ DE PÚBLICS, titularitat de FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA, que ha estat degudament inscrit en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es). Les seves dades personals seran utilitzades per atendre la seva petició d’informació, la gestió i prestació dels serveis oferts per la FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA, i per a l’enviament de futures comunicacions comercials que poguessin ser del seu interès.

Així mateix, l’informem que pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició d’acord amb el que preveu la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, enviant un escrit juntament amb la fotocòpia del seu DNI, a la següent adreça: FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA REF: PROTECCIÓ DE DADES, PASSEIG DE GRÀCIA, 92 , 08008 BARCELONA o a l’adreça electrònica lopd@fcatalunyalapedrera.com

L’usuari garanteix que les dades personals facilitades són veraces i es fa responsable de comunicar qualsevol modificació en les mateixes. L’usuari serà l’únic responsable de qualsevol dany o perjudici, directe o indirecte, que pogués ocasionar a FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA o a qualsevol tercer, a causa d’emplenar els formularis amb dades falses, inexactes, incompletes o no actualitzades. En el cas que l’usuari inclogui dades de caràcter personal de tercers haurà de, amb caràcter previ a la seva inclusió, informar del que estableix aquesta política de privacitat, sent l’únic responsable de la seva inclusió.