VI Festa Pallasso! Memorial Joan Busquets - La Pedrera

• Inici

VI Festa Pallasso! Memorial Joan Busquets

La Fundació Catalunya-La Pedrera organitza per sisè any consecutiu la Festa Pallasso! Tota una jornada dedicada a l’art de ser pallasso, durant la qual les famílies poden trobar en diferents espais de La Pedrera espectacles, jocs, projeccions, tallers, un racó de lectura, i moltes altres activitats.

Festa Pallasso! és una forma d’apropar-nos al món dels pallassos i a la seva peculiar manera d’expressar-se. Amb aquesta jornada tan especial, la Fundació vol transmetre, de forma lúdica i didàctica, l’interès per l’univers dels pallassos seguint el mestratge de Joan Busquets, a qui es dedica aquest homenatge en el sisè aniversari de la seva mort. Un cop més, aquesta iniciativa -que compta amb la col·laboració d’Òscar Rodríguez, company de Joan Busquets a La Puça- converteix La Pedrera en punt de trobada per als entusiastes dels pallassos.

Durant tot el diumenge les famílies es podran dedicar a fer de pallassos i a conèixer aquest món d’una forma educativa i divertida amb la participació de Teatre Mòbil, Sabanni, Anna Confetti, Cia. Activijoc, Cia. Red Button, Pepsicolen i molts altres que ens acompanyaran durant tota la jornada.

*Activitats accessibles (excepte les realitzades a l’Entresòl).

Programació de la VI Festa Pallasso!:

- Espectacles i animació (d’11 a 19h en hores concretes)

- Jocs i tallers (d’11 a 19h)

- Exposicions i animació (d’11 a 19h)