Residències Musicals 2016-2017

Residències Musicals 2016-2017

Concert

La Fundació Catalunya-La Pedrera reprén a la tardor la seva proposta musical a La Pedrera per continuar esdevenint prescriptora de joves talents musicals a través d’una nova temporada del cicle Residències Musicals.

Els seleccionats per a la cinquena edició són la flautista Elisabet Franch, el violinista Joel Bardolet, i el pianista Carles Marigó. Tots ells joves catalans de reconegut talent i amb carreres emergents que actualment es troben promovent també a l’estranger.

El calendari de programació previst és, com a la temporada anterior, oferir un concert a La Pedrera cada tercer diumenge de cada mes per la tarda. La novetat d’enguany és que la temporada 2016-2017 comença el 18 de setembre i acaba el 21 de maig. D’altra banda, el cicle manté l’alternança dels residents i protagonitzaran un concert diferent cadascun d’ells per tal d’oferir al públic una temporada de concerts amb una programació més variada i atractiva. Aquest format permet als residents treballar amb més temps els seus programes i, alhora vincular-se al programa de Residències de la Fundació durant tota la temporada.

Els programes preparats i assajats conjuntament es presentaran a La Pedrera el dia del concert.

Residents temporada 2016-2017:

Elisabet Franch, flauta