Pòrtic de la Fira Mediterrània a Món Sant Benet

Pòrtic de la Fira Mediterrània a MSB

Activitat intergeneracional

Diumenge, 30 de setembre

Món Sant Benet se suma enguany a les activitats programades en el marc de la Fira Mediterrània de Manresa, que arriba ja a la seva 21à edició. El diumenge, 30 de setembre, el cap de setmana anterior a la celebració de la Fira, Món Sant Benet acull el pòrtic de la Mediterrània, una matinal d’activitats culturals que permet fer un tastet del que serà la Fira Mediterrània (del 4 al 7 d’octubre del 2018).

PROGRAMA D’ACTIVITATS

• ‘K’ataka’. Concert de  Balkan Paradise Orchestra 11.30h. A la plaça de Món Sant Benet. Formació integrada per deu instrumentistes de vent i percussió que han aportat un aire fresc i renovat al panorama de les fanfàrries del nostre país. Fanfàrria femenina per transformar el gènere en un espectacle fresc, enèrgic i molt festiu. Espectacle gratuït
  • ‘Pas per la pau’. Performance d’Ada Vilaró. Coproducció de Fira Mediterrània, Fundació Catalunya La Pedrera i Escena Poblenou.  Amb la col·laboració de la Fundació Carulla. 12.45h. Al Monestir de Món Sant Benet. Punt de trobada de l’espectacle: Davant de la porta del Monestir de Món Sant Benet.performance escènica de l’artista i directora Ada Vilaró, amb la cobla catalana dels sons essencials a on hi participen diverses comunitats del territori. La proposta ens parla de les arrels i dels desarrelaments, del lloc de la pèrdua i de l’esperança, dels desplaçaments i fugides, dels espais de la memòria a l’oblit i d’horitzons de fons que bateguen amor i vida.

Més informació de l’activitat, aquí