Noves escenes a La Pedrera 2018

Noves escenes a La Pedrera 2018

Temàtiques universals des d’una mirada particular

La Pedrera es torna a convertir en un punt de trobada de les arts escèniques contemporànies a través de propostes que barregen el moviment, la música, la paraula, el vídeo o els objectes.

Noves escenes és un cicle que mostra la vitalitat i la diversitat de l’escena teatral contemporània. Enguany la Fundació Catalunya La Pedrera, en la seva aposta per donar suport a la creativitat i fomentar el talent, presenta dues estrenes absolutes, produint-ne la seva creació, i dues peces de joves creadors emergents, que han obtingut reconeixement de públic i crítica, en els suggeridors espais de La Pedrera.

Una oportunitat imprescindible de gaudir de la creació contemporània que, per ser un esdeveniment en viu i d’utilitzar un canal directe i presencial amb l’espectador, possiblement sigui l’art amb més possibilitats d’incidència i amb més capacitat transformadora.

Així doncs, després de sis temporades d’èxit, la Fundació Catalunya La Pedrera vol tornar a donar protagonisme absolut a l’artista escènic perquè és un agent amb el potencial i la capacitat de generar propostes que aporten valors transformadors, emocionals, crítics, estètics i espirituals a la societat.

Assessorament artístic: Jordi Fondevila

Programació 2018:

Col·lectiu VVAA

24 de maig, a les 20 h

“All by myself”-Alejandro Curiel

31 de maig, a les 20 h

• talleres la pedrera techo

Una sopa de pedres a La Pedrera

Cultura 26/05/2018 10 h, La Pedrera
  • Curs d'Il.lustració d'aus (3) (Medium)

Curs d’il·lustració d’aus

Territori i medi ambient Fins al 27/05/2018 Dissabte matí – De 10.00 h a 13.00 h (sessió de camp) Dissabte tarda – De 15.00 h a 19.00 h (sessió a l’aula) Diumenge matí – De 10.00 h a 14.00 h (sessió a l’aula), MónNatura Delta de l'Ebre