Pedrera Artlab -Projecte d’interrelacions artístiques 2018

• Inici

Pedrera Artlab. Projecte d’interrelacions artístiques 2018

Tercera edició d’aquest programa de la Fundació Catalunya La Pedrera, en què es posen en relació els nous grups musicals de l’escena independent amb joves creadors, instituts i escoles de disciplines artístiques de referència.

Cada sessió del cicle de concerts és el resultat de la interconnexió entre la música i diferents disciplines artístiques, fruit d’un procés d’investigació, innovació i creació. Amb aquest programa volem donar impuls als joves creadors per tal de potenciar el seu talent, la seva creativitat i la seva versatilitat. Volem ser un altaveu per als joves creadors i un acompanyament d’aquelles propostes que estimulin el talent creatiu.

PedreraArtlab és un laboratori de noves experiències artístiques que aposta per la relació interdisciplinària com a motor de la creativitat, i que presenta els treballs resultants a La Pedrera en un cicle de concerts únics i diferencials.

Programació 2018:

INTANA & Fab Lab Barcelona