Passaport Espais Natura

Passaport Espais Natura

Excursió

El nou Passaport de la Xarxa Espais Natura permet als visitants dels espais obtenir certs avantatges alhora que es van coneixent els diferents Espais Natura. El Passaport permet al seu posseïdor gaudir d’un 5% de descompte a les botigues de Món Sant Benet, MónNatura Delta, MónNatura Pirineus i la Rectoria d’Alinyà, i un cop s’hagin visitat un mínim de 5 dels 6 espais proposats, es podrà triar automàticament un d’aquests regals:

- 50% de descompte en una nit a l’Hotel Món
- 30€ de regal a la botiga Oryx en compres de prismàtics i telescopis
- 6 mesos de subscripció gratuïta a la versió digital del Diari Ara
- 1 visita per a dues persones a “La Pedrera Secreta”

Demana’l als punts d’informació de MónNatura Delta, MónNatura Pirineus, Món Sant Benet, Espai Natura Congost de Montrebei i Espai Natura Muntanya d’Alinyà.

Un cop el tinguis comença a gaudir dels descomptes, i ja pots demanar que te’l segellin a cada un dels espais que visitis.

Quan ja hagis visitat 5 dels 6 espais proposats, escaneja el teu passaport i fes-nos-el arribar a territori@fcatalunyalapedrera.com, i et farem arribar un cupó per a que el puguis bescanviar pel regal que hagis escollit.

No t’ho pensis més i demana el nou Passaport de la Xarxa d’Espais!

Més detalls sobre el Passaport al web de Fundació Catalunya-La Pedrera.