Nits d'Estiu a La Pedrera 2017: Concerts de jazz a la Casa Milà

Nits d’Estiu a La Pedrera 2017

Concert

L’essència de Gaudí amb música de jazz en directe Les Nits d’estiu més màgiques de la ciutat de Barcelona: una experiència única per gaudir de La Pedrera de nit, amb música jazz en directe al terrat, i contemplar una de les vistes més espectaculars de Barcelona. Nits d’estiu inclou una visita lliure a l’Espai Gaudí, un recorregut visual per l’obra del singular arquitecte, seguida d’una copa al terrat, un indret emblemàtic i suggestiu que convida a viure l’arquitectura, la nit, la ciutat i la música. Per aquesta edició presentem un seguit de propostes amb el talent més representatiu del jazz fet a Barcelona tot combinant-ho amb figures representatives del panorama jazzístic internacional per tal d’aconseguir una banda sonora en viu immillorable per gaudir de les nits d’estiu.   Programació de les Nits d’estiu 2017: