Nits de jazz al terrat de La Pedrera

Nits de jazz al terrat de La Pedrera

A l’estiu, gaudeix d’un escenari excepcional al terrat de La Pedrera

Les nits d’estiu a la Pedrera són Nits de jazz. A l’estiu, el terrat de la Pedrera es transforma en un escenari excepcional per gaudir de la nit, de les vistes a Barcelona i de la millor música en directe de l’escena del jazz actual.

Aquesta edició presenta un seguit de propostes amb el talent jove més rellevant del jazz fet a Barcelona, tot combinant-ho amb figures representatives del panorama jazzístic per tal d’aconseguir una banda sonora en viu immillorable per gaudir de les nits de Barcelona.

La Pedrera, nits de jazz comença amb una visita lliure a l’Espai Gaudí, ubicat a les icòniques golfes de la Casa Milà, amb un recorregut visual per l’obra del arquitecte. El concert s’acompanya amb una copa al terrat, un indret emblemàtic i suggestiu que convida a viure l’arquitectura, la nit, la ciutat i la música.

Programació de les Nits d’estiu 2018: