Món Sant Benet és festa

Món Sant Benet és festa

30 de setembre

El dissabte 30 de setembre la Fundació Catalunya La Pedrera compartirà amb tothom la celebració dels primers 10 anys de Món Sant Benet amb una gran jornada pública en què la festa en tots els seus formats prendrà durant un dia sencer tots els espais possibles de Món Sant Benet, tant els oberts a l’aire lliure com alguns dels tancats.

L’entrada a la festa és gratuïta. Comptarà amb un ampli ventall d’espectacles i activitats, visites i tallers per descobrir els diferents espais de Món Sant Benet tot posant en relleu l’abast del projecte que s’hi desenvolupa així com la singularitat de l’equipament i el valor dels edificis històrics.

Una ocasió òptima per gaudir del millor circ català de gran format, d’actuacions musicals i de racons adreçats específicament als infants. També s’oferiran visites i tallers oberts als edificis històrics i a la Fundació Alícia.

Es completa el muntatge de jornada festiva amb una àmplia oferta de restauració per poder gaudir sense parar de la festa durant tot el dia. El presentador de la festa serà David Pintó.

Consulta aquí el programa complet >