La Pedrera: Els Colors de la Terra

La Pedrera: Els Colors de la Terra

Activitat intergeneracional

Espectacle de gran format a la façana de La Pedrera

Els colors de la terra és un espectacle de gran format a la façana de La Pedrera-Casa Milà obert a tot el públic. Aquesta creació, produïda per la Fundació Catalunya La Pedrera i dirigida per Lluís Danés, compta amb música que ha composat Xavi Lloses exclusivament per aquest espectacle. Els colors de la terra farà interactuar mappings, cantants, instal·lacions i llum amb l’arquitectura de Gaudí.

Aquest espectacle multimèdia a La Pedrera forma part dels actes de celebració dels 10 anys de Món Sant Benet, l’equipament que la Fundació Catalunya La Pedrera té a la Catalunya Central. Per aquest motiu en Els colors de la terra es posarà èmfasi en els valors i la qualitat estètica del món de l’alimentació i la qualitat plàstica de l’agricultura, el producte, el territori i el paisatge.

Aquest espectacle se celebrarà en el marc de les Festes de la Mercè 2017, la gran festa de la ciutat, una ocasió única per fer arribar de manera festiva, estètica i sensorial el missatge de la Fundació a més persones.

Diumenge 24 de setembre, dos passis: 21 h i 22.30 h

Durada: 20 minuts