Gran festa familiar a Món St Benet

Gran festa familiar a Món St Benet

Món St Benet posa a l’abast de la vostra empresa o entitat tots els serveis i facilitats perquè pugueu organitzar una gran festa familiar, o una gran festa pels treballadors i les seves famílies. Us oferim diferents ingredients per combinar al vostre gust i organitzar una gran festa a la vostra mida!

Trieu i remeneu entre les moltes propostes que faran de la vostra celebració tot un èxit:

Per a famílies:

• Els tallers de Sant Benet. Us portem un cabàs ple d’activitats: tallers per cuinar receptes sorprenents, tallers per ser un bon hortolà, tallers per crear obres d’art…
  • Cavallers, princeses i castells. Un grapat de tallers per viatjar en el temps als peus d’un monestir mil·lenari. L’edat mitjana ens espera!
  • Artistes de circ. La màgia del circ arriba a Món St Benet! Malabaristes i saltimbanquis ens porten un sac carregat d’activitats que ens convertiran en artistes per un dia!
  • Grans propostes. Pels que sou una bona colla, us oferim grans propostes!

Els adults convidats a la festa també poden gaudir de les experiències de Món St Benet, tot fent un viatge per mil anys d’història del monestir.

Per a empreses:

• Un entorn natural únic
  • Espais amplis interiors i exteriors
  • Tallers de cuina i de creació plàstica inspirats en Món St Benet i la Fundació Alícia
  • Activitats lúdiques
  • Visites al monestir
  • Àpats per a grans grups
  • Grups d’animació i música

Celebreu la vostra festa a Món Sant Benet!