Els sostres de La Pedrera: els cels rasos

• Inici

Els sostres de La Pedrera: els cels rasos

La Fundació Catalunya La Pedrera torna oferir la oportunitat única per descobrir els sostres de La Pedrera a través del tacte

Els sostres de La Pedrera revelen facetes i detalls desconeguts que surten a la llum gràcies als darrers estudis dels experts. Ara, aquesta nova activitat permetrà conèixer els secrets dels cels rasos a través de la descoberta tàctil de reproduccions úniques creades en exclusiva per aquesta ocasió.

L’exploració tàctil de les reproduccions dels sostres i d’altres elements o recursos sensorials, il·lustraran les propietats estètiques i els motius d’inspiració de Gaudí presents en els cels rasos (elements vegetals, minerals, geomètrics poètics…) així com les seves característiques tècniques.

La segona part de l’activitat inclou experimentar amb les eines que es van fer servir per la creació dels cels rasos i la creació de formes geomètriques sobre material voluble solidificable.

Aquesta activitat és també accessible per a persones cegues i/o amb baixa visió.