El Maria Canals porta cua a La Pedrera 2018

• >

El Maria Canals porta cua a La Pedrera 2018

Concert

La Fundació Catalunya-La Pedrera, i el Concurs Internacional de Piano Maria Canals Barcelona, situarà un piano de cua el dia 19 de març al xamfrà Passeig de Gràcia – Provença, davant de La Pedrera, a disposició de qui el vulgui tocar, per promoure la pràctica musical entre els joves i fomentar la participació ciutadana.

Tot continuant la línia de promocionar els joves intèrprets del nostre país, que la Fundació va engegar fa cinc anys amb el cicle Residències Musicals a La Pedrera, aquesta cita anual dóna una primera oportunitat  promocional a joves intèrprets d’escoles de música, especialment a les ubicades més a prop de La Pedrera.

Enguany les col·laboracions programades permetran durant tot el dia gaudir de recitals de diferents alumnes d’escoles de música com el Conservatori Municipal de Música de Barcelonal’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC)l’Escola de Música de Barcelona (EMB).