Curs d’il·lustració d’aus

Curs d’il·lustració d’aus

Curs adreçat al públic interessat en el dibuix i la natura, que vulgui aprendre i/o aprofundir en el coneixement teòric i pràctic de la il·lustració científica del món les aus.

El curs s’estructura en varies sessions, combinant una sessió que es realitzarà al camp per observar ocells i la part de dibuix que es realitzarà a l’aula tal com s’ha practicat tradicionalment des de la ciència amb observació directa i el treball d’estudi.

Pel que fa a la tècnica de dibuix, cada participant podrà escollir la que li vagi millor (llapis, aquarel·la…) tenint en compte que el professor, de manera personalitzada, anirà explicant com ha de desenvolupar la tècnica que hagi triat per dibuixar a mesura que faci el dibuix.

El curs anirà dirigit a càrrec de l’il·lustrador científic Carles Puche.

Programa del curs

Dissabte dia 26:

• De 09.45 h a 10.00 h Recepció de participants
  • De 10.00 h a 10.30 h Presentació del taller i explicació de com prendre apunts al natural
  • De 10.30 h a 13.00 h Pràctica per prendre apunts d’aus al natural des d’un aguait
  • De 13.00 h a 15.00 h Dinar
  • De 15.00 h a 17.00 h Dibuix de diferents parts dels ocells (potes, becs, ales, plomes…) a partir de material aportat pel professor
  • De 17.00 h a 19.00 h Dibuix definitiu d’un ocell a partir de fotografies aportades pel professor

Diumenge dia 27:

• De 10.00 h a 14.00 h Sessió a l’aula per acabar el dibuix definitiu d’un ocell. Reflexió i conclusions finals.

Durant tot el taller es podrà consultar el material aportat pel professor (llibretes de camp i originals).

Sobre el professor

Carles Puche és un il·lustrador científic de gran prestigi al nostre país que inclou més de setanta llibres il·lustrats i la participació en diverses exposicions arreu del món. És membre de la Institució Catalana d’Història Natural, ha treballat per publicacions com el National Geographic, museus com el CosmoCaixa o institucions com la Universitat de València, entre altres. Dintre de la seva trajectòria cal destacar la seva important tasca com a formador, durant la qual ha anat impartint cursos a un bon nombre d’universitats, associacions i entitats.

• Data inici 26 de maig del 2018

Data fi 27 de maig del 2018

Hora Dissabte matí – De 10.00 h a 13.00 h (sessió de camp) Dissabte tarda – De 15.00 h a 19.00 h (sessió a l’aula) Diumenge matí – De 10.00 h a 14.00 h (sessió a l’aula)

Lloc MónNatura Delta de l'Ebre

Preu 73€

• Adreça Carretera de les Salines del Poblenou del Delta, Amposta

Àmbit Territori i medi ambient

Per a Tots els públics

Tipus Activitat familiar, Activitat intergeneracional

Paraules clau , , , ,

• INFORMACIÓ D'INTERÈS

Més informació i reserves al 93 214 25 67 o territori@fcatalunyalapedrera.com. Imprescindible prèvia reserva.

• MÉS INFORMACIÓ

Web Fundació MónNatura Delta