Converses a La Pedrera 2017

Converses a La Pedrera 2017

Taula rodona

Les vint-i-vuit sessions celebrades fins avui, amb gran èxit de públic, han fet que les Converses a La Pedrera de Fundació Catalunya-La Pedrera, amb la col·laboració d’Arcàdia, hagin arrelat plenament en l’oferta cultural de la nostra ciutat. Són un punt de referència en el debat intel·lectual i un escenari on es donen a conèixer primeres figures del panorama cultural internacional.

Les Converses creen un espai de diàleg en el qual es va més enllà de l’obra i de les formulacions per les quals es coneixen les personalitats convidades per aprendre a veure i analitzar el present a través de la seva mirada i el seu discurs. La diversitat de disciplines i orígens dels participants fan que les Converses a La Pedrera siguin un mosaic de punts de vista que ens permet crear-nos una opinió més ben fonamentada del món en què vivim.

Aquesta tardor ens acompanyaran els escriptors Nuccio OrdineEmmanuel Carrère i Zadie Smith.

Hi ha servei de traducció simultània.

Programació Converses 2017:

23 d’octubre, 19h