Acció i Reflexió. Converses a La Pedrera

• Inici

Acció i Reflexió. Converses a La Pedrera

Debat

La Fundació Catalunya La Pedrera proposa una nova edició del cicle de debats amb destacades personalitats de la cultura i la societat catalanes, amb l’objectiu de reflexionar a l’entorn de temes que ens fan actuar i reflexionar.

“Ecologia i economia sostenibles”, amb Andreu Mas Collell i Ramon Folch i Guillen

Modera: José Luis Gallego

Dilluns 29 de gener, a les 19h

El compromís social de l’ecologisme va més enllà d’evitar la degradació ecològica i està vinculat al progrés i la transformació social. Quines solucions a curt termini són més sostenibles i eficients?

“Famílies, avui”, amb Asha Miró i Manuel Delgado

Modera: Silvia Cóppulo

Dilluns 5 de febrer, a les 19h

El concepte de la família, transcendeix creences, ideologies i cultures?. La família, és la unitat de convivència millor per viure en societat?  Però de quin tipus de famílies parlem?  Quines són les unitats de convivència avui per adaptar-se als reptes de futur?

“Lideratge en femení”, amb David Fernández i Natza Ferré

Modera: Núria Ribó

Dilluns 12 de febrer, a les 19h

El lideratge carismàtic i emocional, va més enllà de la suma dels estereotips de rol, donats per l’educació i la cultura? Què diferencia el lideratge femení del masculí? Quina percepció es té segons el gènere?

“Resiliència i adaptació als canvis”, amb Isidre Esteve i Elsa Punset

Modera: Josep Puigbó i Valeri

Dilluns 19 de febrer, a les 19h

• Data inici 29 de gener del 2018